• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nyfiken751

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 Juli 2021
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Är svårt att säga. Men som du skriver, allt från samma dag till några veckor.
Tror det beror mycket på hur bra skriven ansökan är. Min var väldigt tydlig och jättebra skriven fick jag berättat för mig när handläggaren ringde.
Så hon hade inga direkta frågor om mina lån. Var mer om arbetssituationen då jag hade lite mer lön på de senaste lönespec hon kikat på och lite frågor om min bil.

Men jag fick inledande samma dag, dock så var detta en Fredag. Så jag såg inte detta förens på Måndag.
och hur vet du att du fick inledande samma dag? hör dem av sig eller är de poit som gäller
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Frågor om uppgifterna jag angett i min ansökan, varför jag hamnat i situationen osv.
Ok! Så allt går på uppgifterna då och sedan om man får inledande så kollar de lite djupare eller vad man ska säga
 

Sulanbulan

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
19 April 2020
Meddelanden
507
Mottagna reaktioner
376
Poäng
487
och hur vet du att du fick inledande samma dag? hör dem av sig eller är de poit som gäller

Jag skickade in med hjälp av budget- och skuldrådgivaren. Så han skötte skrivandet. Så får ge han en blomma sen om allt går igenom. :)
Men TROR att folk som skickar personligt brev gör detta efter dom fått papper från Kfm att dom mottagit anmälan om skuldsanering. Där står det även ett "målsnummer" eller vad man ska kalla det som man då använder sig av så det kommer till
rätt handläggare.

Jag såg det i Poit på Måndagen att jag fått inledande på Fredagen veckan innan. Det var dagen hon ringde. Fick brevet om det på Tosdagen tror jag det var. Inget telefonsamtal eller något.
 

Nyfiken751

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 Juli 2021
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Jag skickade in med hjälp av budget- och skuldrådgivaren. Så han skötte skrivandet. Så får ge han en blomma sen om allt går igenom. :)
Men TROR att folk som skickar personligt brev gör detta efter dom fått papper från Kfm att dom mottagit anmälan om skuldsanering. Där står det även ett "målsnummer" eller vad man ska kalla det som man då använder sig av så det kommer till
rätt handläggare.

Jag såg det i Poit på Måndagen att jag fått inledande på Fredagen veckan innan. Det var dagen hon ringde. Fick brevet om det på Tosdagen tror jag det var. Inget telefonsamtal eller något.
All lycka till dig och hoppas det går bra
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hoppas verkligen i skuldsanering! Men är rädd att mina skulder är för nya :( men har tagit för jag varit rädd för löneutmätning och allt med kf att göra och trott att de går att lösa. Kan tänka mig sttt jag kan lyckas få inledande men är lite nojig över resten.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Hoppas verkligen i skuldsanering! Men är rädd att mina skulder är för nya :( men har tagit för jag varit rädd för löneutmätning och allt med kf att göra och trott att de går att lösa. Kan tänka mig sttt jag kan lyckas få inledande men är lite nojig över resten.
Det är bara att söka igen om det blir avslag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp